Podczas tworzenia strony trzeba wybrać jej kategorię. Świadczycie usługi hydrauliczne? Prowadzicie sklep obuwniczy? Zarządzacie parkiem? Wybór kategorii jest konieczny głównie dlatego, że będzie ona widoczna dla osób odwiedzających stronę. Na przykład w przypadku naszej agencji wygląda to tak:

Dzięki kategoriom możemy też odpowiednio przygotować szablon strony, tak aby zawierał rodzaje informacji, na których zależy klientom. Na przykład w przypadku sklepu internetowego nie ma potrzeby podawania fizycznego adresu siedziby. Jeśli jednak jest to strona lokalnej restauracji, adres będzie potrzebny. Warto więc poznać wszystkie opcje i wybrać tę najlepiej dopasowaną do prowadzonej działalności.
Nie stresujcie się zbytnio, wybierając kategorię. Możecie ją potem w każdej chwili zmienić. Wystarczy, że na swojej stronie kliknijcie opcję „Ustawienia” w lewym dolnym rogu ekranu. Kliknijcie opcję „Informacje o stronie” i „Kategorie” możemy edytować bezpośrednio w okienku.
To może Ci się przydać:

5 rzeczy, które sprawiają, że klienci wracają do Twojego biznesu
Czy zastanawiałeś się, dlaczego niektóre firmy lokalne przyciągają lojalnych klientów, podczas gdy inne muszą stale walczyć o nowych odbiorców? Kluczem do sukcesu jest nie tylko

Kategorie stron – co to takiego?
Podczas tworzenia strony trzeba wybrać jej kategorię. Świadczycie usługi hydrauliczne? Prowadzicie sklep obuwniczy? Zarządzacie parkiem? Wybór kategorii jest konieczny głównie dlatego, że będzie ona widoczna
Artykuł to jak misternie ułożona układanka, w której każdy fragment informacji doskonale wpasowuje się w resztę, tworząc logiczną i atrakcyjną całość.
Pouczająca lektura! Doceniam szczegółowość i dokładność. Szkoda tylko, że niektóre fragmenty są zbyt techniczne dla laików. Mimo to, świetne źródło wiedzy!