REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO Socialova.pl
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sprzedawcą towarów jest firma Agencja Kreatywna Anna Augustynowicz z siedzibą w Kutnie, ul. Kardynała Wyszyńskiego 11/206, 99-300 Kutno, o numerze NIP 7752603443, REGON 101846842.
- Sprzedawca prowadzi stronę internetową Socialova.pl
- Sprzedawca zajmuje się sprzedażą produktów elektronicznych – treść cyfrowa, która przybiera postać pliku elektronicznego, którego format zależy od zawartości pliku (e-book, materiały w formie pdf, audio lub video), oraz gadżetów reklamowych.
- Kontakt ze sprzedawcą jest możliwy za pośrednictwem adresu mailowego: biuro@socialova.pl lub anna@socialova.pl, pod numerem telefonu 607 941 099 lub formularza kontaktowego umieszczonego na stronie www.socialova.pl w zakładce Kontakt.
- Ceny towarów prezentowane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.
- Ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy.
- Korzystanie z serwisu internetowego jest bezpłatne, płatności dotyczą zamówień.
- Wszystkie przedstawione ceny stanowią integralną część regulaminu.
- Produkty prezentowane na stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksów przepisów kodeksu cywilnego.
- Umowę sprzedaży uważa się za zawartą w chwili potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji (klient otrzyma email). Od tego momentu Sprzedawca jest zobowiązany do przygotowania zamówienia, a Klient do płatności (o ile ta nie nastąpiła wcześniej w formie online) i odebrania zamówienia.
- Właścicielem strony Socialova.pl oraz sklepu internetowego jest Agencja Kreatywna Anna Augustynowicz, która jest właścicielem praw autorskich i intelektualnych do serwisu.
- Warunkiem technicznym do korzystania z usług jakie oferuje strona Socialova.pl jest posiadanie przez Klienta komputera z dostępem do Internetu lub telefonu z dostępem do Internetu lub innego urządzenia z dostępem do Internetu.
ZAMÓWIENIA W SKLEPIE
- Osoba składająca zamówienie oświadcza, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
- Składając zamówienie Klient oświadcza, iż akceptuje niniejszy regulamin. Klient powinien zapoznać się z treścią regulaminu przed złożeniem zamówienia. Jeżeli Klient nie akceptuje regulaminu, powinien zaprzestać korzystania ze strony internetowej.
- Sprzedawca sprzedaje towary za pośrednictwem Internetu.
- Zamówienia w sklepie internetowym przyjmowane są całą dobę przez siedem dni w tygodniu.
- Klient posiada możliwość dobrowolnego założenia konta na stronie internetowej, podając swoje dane i przechodząc weryfikację.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość usunięcia profilu Klienta w przypadku gdy narusza on dobre mienie innych osób, lub jest nieaktywny przez okres przynajmniej 12 miesięcy.
- Klient może posiadać jeden profil, który nie powinien być udostępniany osobom trzecim.
- Zamówienia produktów elektronicznych wysyłane są drogą mailową, na podany przez Klienta adres email, oraz dostępne do pobrania w odpowiedniej zakładce konta, jeśli Klient zdecydował się na założenie konta na stronie Socialova.pl do 48 godzin od dokonania płatności. Natomiast gadżety reklamowe są wysyłane w wyznaczonym przez Sprzedawcę terminie.
- Sprzedawca przyjmuje zamówienia wyłącznie poprzez stronę internetową.
- Sprzedawca przewiduje promocje, o których będzie informował na stronie internetowej oraz w należących do niego kanałach mediów społecznościowych.
- Klient składa zamówienie w sklepie internetowym poprzez dodanie produktu do koszyka, używając przycisku bądź ikony “Dodaj Do Koszyka”.
- Po kliknięciu w produkt, Klient ma możliwość poznania szczegółów dotyczących danego produktu.
- Klient wybiera metodę płatności i akceptuje koszyk.
- Sprzedawca zapewnia dostawę w formie e-mail lub do pobrania z konta w przypadku produktów elektronicznych, firmy kurierskiej lub odbioru w paczkomacie w przypadku gadżetów reklamowych.
- Klient podaje dane adresowe oraz akceptuje RODO oraz regulamin sklepu.
- Po zakończeniu procesu składania zamówienia, Klient otrzyma maila potwierdzającego potwierdzającego zamówienie oraz płatność.
REALIZACJE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE INTERNETOWYM
- Złożenie zamówienia przez Klienta, nie jest równoznaczne z jego przyjęciem przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, np. z powodu braku towaru lub braku możliwości dostawy. Jeśli zamówienie zostało opłacone, to Klient otrzyma pełny zwrot pieniędzy w terminie do 14 dni roboczych. Zapis zwrotu nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji przez Sprzedającego.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmówienia realizacji zamówienia, jeśli uzna iż dane podane przez Klienta są nieprawdziwe lub niepełne. Sprzedawca będzie próbował uzupełnić takie dane poprzez kontakt telefoniczny bądź mailowy.
- Sprzedawca nie odpowiada za działania Klienta, który podaje dane osób trzecich. Wszelkie roszczenia osób trzecich dotyczą Zamawiającego, a nie Sprzedawcy.
- Do każdego zamówienia będzie wystawiana faktura, którą klient otrzyma przy odbiorze zamówienia.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ I DOSTAWY
- Dostawa produktów elektronicznych realizowana jest do 48 godzin od dokonania płatności.
- Dostawa gadżetów reklamowych realizowana jest w terminie ustalonym przez Sprzedawcę, Sprzedawca przewiduje możliwość kontaktu z Klientem i ustalenia dogodnego dla niego terminu dostawy.
- Dostawy realizowane są poprzez email lub firmy kurierskie.
- Dostawy są realizowane 7 dni w tygodniu w przypadku produktów elektronicznych, od poniedziałku do piątku w przypadku gadżetów reklamowych.
- Dostawy do firm realizowane są tylko do recepcji lub portierni.
- Klient zobowiązany jest do podania lub uzupełnienia poprawnych danych adresowych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie uzupełnione dane adresowe.
PŁATNOŚĆ
- Płatności realizowane są online przy pomocy serwisu PayU.
REKLAMACJE I ZWROTY
- Reklamacje Klient może zgłaszać na adres biuro@socialova.pl lub pisemnie na adres: Agencja Kreatywna Anna Augustynowicz, ul. Kardynała Wyszyńskiego 11/206, 99-300 Kutno.
- Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, nie później niż do 14 dni roboczych.
- Zgłaszając reklamację, Klient zobowiązany jest do dokładnego opisania reklamacji i podania danych kontaktowych.
- Klient składając reklamację akceptuje warunki RODO Sprzedającego.
- Sprzedawca odpowie Klientowi na reklamację tą samą drogą jaką reklamacja wpłynęła.
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych jest Agencja Kreatywna Anna Augustynowicz z siedzibą w Kutnie, przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 11/206.
- W sprawach związanych z danymi osobowymi Klient powinien kontaktować się ze Sprzedawcą poprzez mail biuro@socialova.pl lub anna@socialova.pl
- Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówień.
- Szczegóły dotyczące RODO zawarte są w dokumencie RODO dostępnym na naszej stronie internetowej i są integralną częścią regulaminu.
PRZYPISY KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych regulaminem, stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Regulamin obowiązuje od dnia: 01.04.2022 r.